Loes van den Broeke
aan het woord

Loes van den Broeke is sinds 2013 werkzaam bij Bovemij en heeft momenteel de functie van Marketeer binnen het bedrijf. Wat houdt haar werk in? En waarom werkt zij bij Bovemij?
 
 

Loes, je bent op een feestje en er wordt aan je gevraagd wat voor werk je als marketeer doet. Wat is daarop je antwoord?

‘Onze afdeling houdt zich bezig met het vermarkten van Bovemij in de breedste zin van het woord. Samen zorgen we ervoor dat zowel het merk als de producten en diensten onder de aandacht komen bij klanten en prospects. Binnen de afdeling houd ik me vooral bezig met contentmarketing, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau. Dit kun je samenvatten als: welke boodschap breng ik wanneer via welk kanaal naar welke doelgroep? Met als uiteindelijke doel om klanten aan te trekken en te binden. Om van een prospect een klant te maken en van een klant een ambassadeur. Dat is wat mij iedere dag bezighoudt in welke vorm dan ook.’

"Bij Bovemij word je met open armen ontvangen"

Loes van den Broeke aan het woord

Loes van den Broeke is sinds 2013 werkzaam bij Bovemij en heeft momenteel de functie van Marketeer binnen het bedrijf. Wat houdt haar werk in? En waarom werkt zij bij Bovemij?

Loes, je bent op een feestje en er wordt aan je gevraagd wat voor werk je als marketeer doet. Wat is daarop je antwoord?

‘Onze afdeling houdt zich bezig met het vermarkten van Bovemij in de breedste zin van het woord. Samen zorgen we ervoor dat zowel het merk als de producten en diensten onder de aandacht komen bij klanten en prospects. Binnen de afdeling houd ik me vooral bezig met contentmarketing, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau. Dit kun je samenvatten als: welke boodschap breng ik wanneer via welk kanaal naar welke doelgroep? Met als uiteindelijke doel om klanten aan te trekken en te binden. Om van een prospect een klant te maken en van een klant een ambassadeur. Dat is wat mij iedere dag bezighoudt in welke vorm dan ook.’

Hoe ziet een dagelijkse werkdag er uit voor een Marketeer?

‘Wanneer ik ’s ochtends binnenkom, start ik mijn computer op en kijk ik welke taken ik direct op kan pakken. Om kwart voor 10 hebben we met het hele team een dagstart, waarbij we iedere dag een bepaald onderwerp behandelen en kijken of iemand ergens tegenaan loopt. Geen dag is hetzelfde; ik krijg er juist energie van om met zoveel verschillende taken tegelijk bezig te zijn. Het ene moment schrijf ik een communicatieplan voor een nieuwe propositie. Het andere moment denk ik na over hoe de nieuwsbrief eruit komt te zien. Het volgende moment buig ik me samen met mijn collega over een communicatievraagstuk of campagne. Wat daarbij steeds centraal staat is: hoe kunnen we met content bijdragen aan de marketing- en salesdoelstellingen. Projecten worden ingegeven door de labels waar wij mee samenwerken, door een accountmanager die in contact staat met de klant of door onszelf.’

Hoe ziet een dagelijkse werkdag er uit voor een Marketeer?

‘Wanneer ik ’s ochtends binnenkom, start ik mijn computer op en kijk ik welke taken ik direct op kan pakken. Om kwart voor 10 hebben we met het hele team een dagstart, waarbij we iedere dag een bepaald onderwerp behandelen en kijken of iemand ergens tegenaan loopt. Geen dag is hetzelfde; ik krijg er juist energie van om met zoveel verschillende taken tegelijk bezig te zijn. Het ene moment schrijf ik een communicatieplan voor een nieuwe propositie. Het andere moment denk ik na over hoe de nieuwsbrief eruit komt te zien. Het volgende moment buig ik me samen met mijn collega over een communicatievraagstuk of campagne. Wat daarbij steeds centraal staat is: hoe kunnen we met content bijdragen aan de marketing- en salesdoelstellingen. Projecten worden ingegeven door de labels waar wij mee samenwerken, door een accountmanager die in contact staat met de klant of door onszelf.’

Hoe ziet jouw team eruit?

‘Ik werk op de afdeling marketing & productontwikkeling, een team van zo’n tien mannen en vrouwen met verschillende expertises: eventmanagement, productontwikkeling, marketing en support. De diversiteit in expertises van het team komt de dynamiek ten goede: we werken veel samen en sparren over nieuwe ideeën. Uiteindelijk versterken we elkaar hierdoor enorm. Binnen het team pak ik vooral de communicatievraagstukken op.’

Hoe ziet jouw team eruit?

‘Ik werk op de afdeling marketing & productontwikkeling, een team van zo’n tien mannen en vrouwen met verschillende expertises: eventmanagement, productontwikkeling, marketing en support. De diversiteit in expertises van het team komt de dynamiek ten goede: we werken veel samen en sparren over nieuwe ideeën. Uiteindelijk versterken we elkaar hierdoor enorm. Binnen het team pak ik vooral de communicatievraagstukken op.’

Met welk gevoel stap jij de auto in naar je werk?

‘Ik fiets of ga te voet naar mijn werk. Over het algemeen is dit altijd met een goed gevoel, voornamelijk wanneer ik bepaalde projecten goed heb af kunnen ronden. Wanneer ik onderweg ben naar mijn werk ben ik altijd benieuwd wat de dag me gaat brengen.’

Met welk gevoel stap jij de auto in naar je werk?

‘Ik fiets of ga te voet naar mijn werk. Over het algemeen is dit altijd met een goed gevoel, voornamelijk wanneer ik bepaalde projecten goed heb af kunnen ronden. Wanneer ik onderweg ben naar mijn werk ben ik altijd benieuwd wat de dag me gaat brengen.’

Waarom zou je mensen wel of niet aanraden bij Bovemij te werken?

‘Bovemij is een organisatie waar je met open armen wordt ontvangen. Toen ik mijn eerste dag hier binnen kwam, viel mij gelijk op hoe je door iedereen hartelijk begroet wordt. Er hangt een open en relaxte sfeer. Bovemij is een organisatie in ontwikkeling, waardoor je goede ideeën altijd kwijt kunt en er naar je geluisterd wordt. Hiervoor moet je wel initiatiefrijk zijn en zelf stappen durven te zetten. Bovemij is er voor en door de branche, maar de werknemers worden zeker niet vergeten. Er wordt van alles georganiseerd voor je persoonlijke ontwikkeling.’

"Er hangt hier een open en relaxte sfeer"

Waarom zou je mensen wel of niet aanraden bij Bovemij te werken?

‘Bovemij is een organisatie waar je met open armen wordt ontvangen. Toen ik mijn eerste dag hier binnen kwam, viel mij gelijk op hoe je door iedereen hartelijk begroet wordt. Er hangt een open en relaxte sfeer. Bovemij is een organisatie in ontwikkeling, waardoor je goede ideeën altijd kwijt kunt en er naar je geluisterd wordt. Hiervoor moet je wel initiatiefrijk zijn en zelf stappen durven te zetten. Bovemij is er voor en door de branche, maar de werknemers worden zeker niet vergeten. Er wordt van alles georganiseerd voor je persoonlijke ontwikkeling.’

"Er hangt hier een open en relaxte sfeer"

 

 

 

 

 

Bovemij

 

 

Samen vooruit!

 

 

 

 

 

E-mailadres

recruitment@bovemij.nl

 

 

Telefoonnummer

024 366 6763

 

 

 

 

Postadres
Postbus 7110
6503 GP Nijmegen

Bezoekadres
Takenhofplein 2
6538 SZ Nijmegen

 

 

Heb je een vraag?
Neem dan contact op met mij of met een van mijn collega’s.

 

Bibi Verberk - Corporate Recruiter

 

   Bovemij
Samen vooruit!

E-mailadres

recruitment@bovemij.nl

Telefoonnummer

024 366 6763

Postadres

Postbus 7110

6503 GP Nijmegen

Bezoekadres

Takenhofplein 2

6538 SZ Nijmegen

Home

Vacatures

Werken bij Bovemij

Over Bovemij

Contact

Mijn sollicitatiedossier