Irene van der Zouwen
aan het woord

Irene van der Zouwen maakte tijdens haar studie al kennis met Bovemij. Bij het vak Bedrijfsmanagement aan de IVA Driebergen Business School kreeg ze college van twee medewerkers van Bovemij. Een paar jaar later werkt ze zelf bij Bovemij als Risicodeskundige en geeft zíj dat college. 
 
 

Leren

‘Na mijn afstuderen ging ik aan de slag als Trainee en later als Accountmanager Automotive bij een grote assurantietussenpersoon op het gebied van zakelijke verzekeringen. De naam Bovemij kwam toen al regelmatig naar voren. Ik raakte in gesprek met de recruiters van Bovemij en maakte de overstap. Een nieuwe organisatie en een nieuwe rol: van inhoudelijk adviseren over verzekeringen, naar het analyseren van risico’s en de bijbehorende preventiemaatregelen. Er bestaat geen opleiding voor mijn vak, dus je leert vooral in de praktijk en van ervaren collega’s. Ik heb deze functie echt eigen mogen maken. Binnen de mobiliteitsbranche zijn veel ontwikkelingen waar we van op de hoogte willen en moeten blijven. Ik volg lezingen, webinars, kennissessies en lees relevante artikelen. Denk bijvoorbeeld aan de elektrificatie van wagenparken en de opkomst van lithium accu’s. Dat is nieuw, welke gevaren en bijbehorende adviezen richting onze klanten horen daar dan bij? Ik vind het tof om hierover na te denken. Je raakt nooit uitgeleerd!’

“Ik vind het belangrijk iets toe te voegen voor de klant”

Irene van der Zouwen
aan het woord

Irene van der Zouwen maakte tijdens haar studie al kennis met Bovemij. Bij het vak Bedrijfsmanagement aan de IVA Driebergen Business School kreeg ze college van twee medewerkers van Bovemij. Een paar jaar later werkt ze zelf bij Bovemij als Risicodeskundige en geeft zíj dat college.

Leren

‘Na mijn afstuderen ging ik aan de slag als Trainee en later als Accountmanager Automotive bij een grote assurantietussenpersoon op het gebied van zakelijke verzekeringen. De naam Bovemij kwam toen al regelmatig naar voren. Ik raakte in gesprek met de recruiters van Bovemij en maakte de overstap. Een nieuwe organisatie en een nieuwe rol: van inhoudelijk adviseren over verzekeringen, naar het analyseren van risico’s en de bijbehorende preventiemaatregelen. Er bestaat geen opleiding voor mijn vak, dus je leert vooral in de praktijk en van ervaren collega’s. Ik heb deze functie echt eigen mogen maken. Binnen de mobiliteitsbranche zijn veel ontwikkelingen waar we van op de hoogte willen en moeten blijven. Ik volg lezingen, webinars, kennissessies en lees relevante artikelen. Denk bijvoorbeeld aan de elektrificatie van wagenparken en de opkomst van lithium accu’s. Dat is nieuw, welke gevaren en bijbehorende adviezen richting onze klanten horen daar dan bij? Ik vind het tof om hierover na te denken. Je raakt nooit uitgeleerd!’

Sparringpartner

‘Als Risicodeskundige breng ik risico’s van mobiliteitsbedrijven in kaart en geef ik advies over hoe ondernemers deze risico’s kunnen verkleinen. Over het algemeen ben ik de helft van de week op kantoor en de andere helft bij klanten. De dagen dat ik op kantoor ben, heb ik overleg, werk ik schaderapportages uit en analyseer deze, en beantwoord ik vraagstukken van collega’s over bijvoorbeeld ons preventiebeleid. Als ik bij de klant ben, starten we met een gesprek: uiteraard wil ik alles van het bedrijf weten om samen met de klant te onderzoeken wat de risico’s zijn. Een deel daarvan is vaak afgedekt met een verzekeringsoplossing. Bij deze verzekeringen horen polisvoorwaarden, waarin wij klanten vragen een aantal zaken uit te voeren. Denk daarbij aan keuringen of het gebruiken van de juiste sleutelkluis. Ik leg uit wat er in onze polisvoorwaarden staat én waarom we dat van onze klanten vragen. Aansluitend maken we een ronde door het hele bedrijf. Dit hele bezoek vat ik samen. Aan de hand hiervan gaat de klant aan de slag. Ze hebben keuzevrijheid om installateurs uit te zoeken en offertes aan te vragen. We proberen we onze klanten te begeleiden in offertetrajecten om een passend aanbod tegen een marktconforme prijs te realiseren. Na ons akkoord start de installatie. In het hele proces denken we met de klant mee. We zijn echt hun sparringpartner.’

Sparringpartner

‘Als Risicodeskundige breng ik risico’s van mobiliteitsbedrijven in kaart en geef ik advies over hoe ondernemers deze risico’s kunnen verkleinen. Over het algemeen ben ik de helft van de week op kantoor en de andere helft bij klanten. De dagen dat ik op kantoor ben, heb ik overleg, werk ik schaderapportages uit en analyseer deze, en beantwoord ik vraagstukken van collega’s over bijvoorbeeld ons preventiebeleid. Als ik bij de klant ben, starten we met een gesprek: uiteraard wil ik alles van het bedrijf weten om samen met de klant te onderzoeken wat de risico’s zijn. Een deel daarvan is vaak afgedekt met een verzekeringsoplossing. Bij deze verzekeringen horen polisvoorwaarden, waarin wij klanten vragen een aantal zaken uit te voeren. Denk daarbij aan keuringen of het gebruiken van de juiste sleutelkluis. Ik leg uit wat er in onze polisvoorwaarden staat én waarom we dat van onze klanten vragen. Aansluitend maken we een ronde door het hele bedrijf. Dit hele bezoek vat ik samen. Aan de hand hiervan gaat de klant aan de slag. Ze hebben keuzevrijheid om installateurs uit te zoeken en offertes aan te vragen. We proberen we onze klanten te begeleiden in offertetrajecten om een passend aanbod tegen een marktconforme prijs te realiseren. Na ons akkoord start de installatie. In het hele proces denken we met de klant mee. We zijn echt hun sparringpartner.’

Complexe risico's

‘Ik vind klanten met complexe risico’s interessant. De complexiteit daagt me uit en ik krijg daar energie van. Ik vind het ook tof om dan meer op strategisch niveau bezig te zijn. Als ik dan ook nog eens een leuk gesprek heb met die klant en ik kan echt iets toevoegen, dan ga ik tevreden naar huis. Mijn doel is altijd om de klant met een positief gevoel achter te laten.’

Complexe risico's

‘Ik vind klanten met complexe risico’s interessant. De complexiteit daagt me uit en ik krijg daar energie van. Ik vind het ook tof om dan meer op strategisch niveau bezig te zijn. Als ik dan ook nog eens een leuk gesprek heb met die klant en ik kan echt iets toevoegen, dan ga ik tevreden naar huis. Mijn doel is altijd om de klant met een positief gevoel achter te laten.’

 

Toegankelijk

‘Wat ik leuk vind aan werken bij Bovemij is hoe toegankelijk alle collega’s zijn. Er zijn korte lijntjes en iedereen is altijd wel in voor een praatje en bereid met je mee te denken. Dat is wel echt de mentaliteit van Bovemij. Ook intern ga je samen vooruit en helpt je je collega. Ik vind dat heel prettig en voel me dan ook nooit bezwaard om op iemand af te stappen. Daarnaast krijg je bij Bovemij de vrijheid om te ontdekken wat je leuk vindt en waar je ambities liggen. Dat in combinatie met alle toffe dingen die worden gefaciliteerd, zoals een verzorgde lunchwandeling met collega’s en diverse Bovemij Fit-activiteiten, maakt Bovemij een super fijne werkgever!’

“Je krijgt hier vrijheid om te ontdekken waar je ambities liggen”

Toegankelijk

‘Wat ik leuk vind aan werken bij Bovemij is hoe toegankelijk alle collega’s zijn. Er zijn korte lijntjes en iedereen is altijd wel in voor een praatje en bereid met je mee te denken. Dat is wel echt de mentaliteit van Bovemij. Ook intern ga je samen vooruit en helpt je je collega. Ik vind dat heel prettig en voel me dan ook nooit bezwaard om op iemand af te stappen. Daarnaast krijg je bij Bovemij de vrijheid om te ontdekken wat je leuk vindt en waar je ambities liggen. Dat in combinatie met alle toffe dingen die worden gefaciliteerd, zoals een verzorgde lunchwandeling met collega’s en diverse Bovemij Fit-activiteiten, maakt Bovemij een super fijne werkgever!’

“Je krijgt hier vrijheid om te ontdekken waar je ambities liggen”

 

 

 

 

 

Bovemij

 

 

Samen vooruit!

 

 

 

 

 

E-mailadres

recruitment@bovemij.nl

 

 

Telefoonnummer

024 366 6763

 

 

 

 

Postadres
Postbus 7110
6503 GP Nijmegen

Bezoekadres
Takenhofplein 2
6538 SZ Nijmegen

 

 

Heb je een vraag?
Neem dan contact met ons op!

 

Daniel Ravenswaay & Bibi Verberk
Corporate Recruiters

 

   Bovemij
Samen vooruit!

E-mailadres

recruitment@bovemij.nl

Telefoonnummer

024 366 6763

Postadres

Postbus 7110

6503 GP Nijmegen

Bezoekadres

Takenhofplein 2

6538 SZ Nijmegen

Home

Vacatures

Werken bij Bovemij

Over Bovemij

Contact

Mijn sollicitatiedossier
www.bovemij.nl