Femke Geurts
aan het woord

Ze is vaak een van de eerste gezichten die je ziet als je bij Bovemij op bezoek bent: Femke Geurts is sinds april 2018 een van de receptionistes. Met een aanstekelijke vrolijkheid verwelkomt zij iedereen, maar dat is zeker niet het enige dat ze doet. Ze vertelt graag waarom haar functie zo leuk is.
 
 

Femke, hoe zien jouw werkdagen eruit?

‘Mijn werkdagen zijn heel afwisselend. Er is veel telefonisch contact en we ontvangen veel bezoek. Onze kracht zit echt in onze gastvrijheid: bezoekers krijgen een persoonlijke parkeerplek, we staan op en geven een hand om ze welkom te heten, we kennen hun naam en weten met wie ze een afspraak hebben. Met sollicitanten maken we een praatje om ze een beetje op hun gemak te stellen. Nieuwe collega’s bellen we een week voordat ze bij ons starten om eventuele vragen te beantwoorden en uit te leggen waar ze kunnen parkeren.'

'We krijgen hele goede reacties op die persoonlijke aanpak. Mensen zijn dat vaak niet meer gewend. Verwachtingen overtreffen, dat is wat we willen. En dat gaat ons goed af. Behalve voor bezoek zijn we natuurlijk ook een vraagbaak voor collega’s. En voor een gezellig praatje weet iedereen ons ook wel te vinden. Om dit werk te doen is het dan ook belangrijk dat je snel kan schakelen. Er gebeurt namelijk veel en ook veel tegelijk. Ik haal zoveel energie uit die dynamiek! Ik word daar heel blij van.’

"Verwachtingen overtreffen, dat is wat we willen"

Femke Geurts aan het woord

Ze is vaak een van de eerste gezichten die je ziet als je bij Bovemij op bezoek bent: Femke Geurts is sinds april 2018 een van de receptionistes. Met een aanstekelijke vrolijkheid verwelkomt zij iedereen, maar dat is zeker niet het enige dat ze doet.

Femke, hoe zien jouw werkdagen eruit?

‘Mijn werkdagen zijn heel afwisselend. Er is veel telefonisch contact en we ontvangen veel bezoek. Onze kracht zit echt in onze gastvrijheid: bezoekers krijgen een persoonlijke parkeerplek, we staan op en geven een hand om ze welkom te heten, we kennen hun naam en weten met wie ze een afspraak hebben. Met sollicitanten maken we een praatje om ze een beetje op hun gemak te stellen. Nieuwe collega’s bellen we een week voordat ze bij ons starten om eventuele vragen te beantwoorden en uit te leggen waar ze kunnen parkeren.'

 

'We krijgen hele goede reacties op die persoonlijke aanpak. Mensen zijn dat vaak niet meer gewend. Verwachtingen overtreffen, dat is wat we willen. En dat gaat ons goed af. Behalve voor bezoek zijn we natuurlijk ook een vraagbaak voor collega’s. En voor een gezellig praatje weet iedereen ons ook wel te vinden. Om dit werk te doen is het dan ook belangrijk dat je snel kan schakelen. Er gebeurt namelijk veel en ook veel tegelijk. Ik haal zoveel energie uit die dynamiek! Ik word daar heel blij van.’

Hoe zorg je ervoor dat je jezelf in je werk blijft ontwikkelen?

‘Ik ben een van de drie receptionisten van Bovemij. We zijn een heel hecht team waarin alles gezegd kan worden. Iedereen maakt fouten, wij ook. Ik vind het belangrijk dat we ook dat gewoon met elkaar kunnen bespreken. Daar leert iedereen van. We zijn eigenlijk constant bezig met verbeteren. Dat doen we op verschillende vlakken. Van gastvrijheid tot de inrichting van de hal. We signaleren knelpunten en dragen oplossingen aan. We gaan echt actief op zoek naar verbeterpunten. Op het moment zijn we bijvoorbeeld op eigen initiatief gestart met een telefoontraining, zodat we nóg meer kunnen excelleren in ons telefonisch contact. Dat we dat 150e telefoontje van de dag net zo enthousiast beantwoorden als het eerste, want dat verdient diegene die belt net zo goed. Super leuk om mee bezig te zijn en erg leerzaam.’

Hoe zorg je ervoor dat je jezelf in je werk blijft ontwikkelen?

‘Ik ben een van de drie receptionisten van Bovemij. We zijn een heel hecht team waarin alles gezegd kan worden. Iedereen maakt fouten, wij ook. Ik vind het belangrijk dat we ook dat gewoon met elkaar kunnen bespreken. Daar leert iedereen van. We zijn eigenlijk constant bezig met verbeteren. Dat doen we op verschillende vlakken. Van gastvrijheid tot de inrichting van de hal. We signaleren knelpunten en dragen oplossingen aan. We gaan echt actief op zoek naar verbeterpunten. Op het moment zijn we bijvoorbeeld op eigen initiatief gestart met een telefoontraining, zodat we nóg meer kunnen excelleren in ons telefonisch contact. Dat we dat 150e telefoontje van de dag net zo enthousiast beantwoorden als het eerste, want dat verdient diegene die belt net zo goed. Super leuk om mee bezig te zijn en erg leerzaam.’

Wat vind je het leukst aan je werk?

‘De waardering van bezoekers is voor ons erg belangrijk. Ik vind het extra speciaal om van een sollicitant die voor een tweede gesprek komt te horen hoezeer hij of zij onze gastvrijheid waardeert. Vaak is dat toch een meer gespannen ervaring dan voor een andere bezoeker. Het is fijn als je iemand dan wat meer op het gemak hebt weten te stellen. Voor die sollicitant die een nieuwe collega wordt, is mijn tip: voel niet de druk om alles in een keer goed te doen. Je krijgt hier de tijd en de ruimte om alles te leren en het je eigen te maken. Er wordt niet van je verwacht dat je alles gelijk kan. Dus rustig, het komt goed. En mocht je ergens mee zitten, vraag dan om hulp. Er is niemand die niet wil helpen.' 

Wat vind je het leukst aan je werk?

‘De waardering van bezoekers is voor ons erg belangrijk. Ik vind het extra speciaal om van een sollicitant die voor een tweede gesprek komt te horen hoezeer hij of zij onze gastvrijheid waardeert. Vaak is dat toch een meer gespannen ervaring dan voor een andere bezoeker. Het is fijn als je iemand dan wat meer op het gemak hebt weten te stellen. Voor die sollicitant die een nieuwe collega wordt, is mijn tip: voel niet de druk om alles in een keer goed te doen. Je krijgt hier de tijd en de ruimte om alles te leren en het je eigen te maken. Er wordt niet van je verwacht dat je alles gelijk kan. Dus rustig, het komt goed. En mocht je ergens mee zitten, vraag dan om hulp. Er is niemand die niet wil helpen.'

Bij Bovemij doen we het samen, zo voelt dat echt voor mij. We hebben elkaar allemaal nodig en ik heb ook het gevoel dat iedereen bereid is om te helpen, om samen te werken en oplossingen te bedenken. Hier werken echt alleen maar leuke mensen!’

 

Bij Bovemij doen we het samen, zo voelt dat echt voor mij. We hebben elkaar allemaal nodig en ik heb ook het gevoel dat iedereen bereid is om te helpen, om samen te werken en oplossingen te bedenken. Hier werken echt alleen maar leuke mensen!’

 

 

 

 

 

Bovemij

 

 

Samen vooruit!

 

 

 

 

 

E-mailadres

recruitment@bovemij.nl

 

 

Telefoonnummer

024 366 67 63

 

 

 

 

Postadres
Postbus 7110
6503 GP Nijmegen

Bezoekadres
Takenhofplein 2
6538 SZ Nijmegen

Heb je een vraag?
Neem dan contact met ons op!

 

Bob van Delft, Bibi Verberk &
Daniel Ravenswaay
Corporate Recruiters

 

   Bovemij
Samen vooruit!

E-mailadres

recruitment@bovemij.nl

Telefoonnummer

024 366 67 63

Postadres

Postbus 7110

6503 GP Nijmegen

Bezoekadres

Takenhofplein 2

6538 SZ Nijmegen

Home

Vacatures

Werken bij Bovemij

Over Bovemij

Contact

Mijn sollicitatiedossier
www.bovemij.nl