Werken in coronatijden

In maart 2020 kregen we te horen dat we opeens met zijn allen thuis moesten werken. We proberen dat zo goed mogelijk te faciliteren. Met succes: we werden zelfs uitgeroepen tot de beste (thuis)werkgever van Arnhem/Nijmegen!
Doe de test!
Pas jij bij Bovemij?

 

Werken in coronatijden

In maart 2020 kregen we te horen dat we opeens met zijn allen thuis moesten werken. We proberen dat zo goed mogelijk te faciliteren. Met succes: we werden zelfs uitgeroepen tot de beste (thuis)werkgever
van Arnhem/Nijmegen!

 

Voor Bovemij is verbinding een erg belangrijk thema. Verbinding met klanten en de uitdagingen waar zij voor staan, maar ook verbinding tussen collega’s.  Toen we hoorden dat we met zijn allen thuis moesten werken, moesten we dan ook wel even schakelen. In een opzienbarend tempo werd de digitale infrastructuur op een zeer pragmatische manier aangepast aan de thuiswerkbehoeften van elke collega. En we zochten naar manieren om toch met elkaar verbonden te kunnen blijven. Dat dat gelukt is, blijkt wel uit de prijs voor beste (thuis)werkgever van de regio Arnhem/Nijmegen die we in maart 2021 kregen uitgereikt. 

Onze CFRO Ageeth Bakker en communicatiemanager Joris van Meel blikken in dit lange verhaal terug op 1 jaar thuiswerken bij Bovemij in coronatijden. 


Benieuwd hoe onze medewerkers het thuiswerken ervaren? Bekijk hieronder onze thuiswerkfilm!

 

Veilig aan het werk

Wij vinden het belangrijk dat jij veilig kunt werken. Om daar zeker van te zijn werken we sinds half maart 2020 met zijn allen vanuit huis. Natuurlijk voorzien we jou in de middelen om soepel thuis te werken. Zo zorgen we ervoor dat je beschikt over een goede werkplek en een goede laptop. We spreken elkaar regelmatig tijdens digitale overleggen. De afstand weerhoudt ons er niet van om de verbinding met elkaar aan te gaan. Dat blijkt gelukkig ook wel uit de reacties van onze nieuwe medewerkers: 

"Ben in de corona tijd begonnen met werken bij Bovemij en het voelt echt als een warm bad, ondanks dat ik maar enkele keren op kantoor ben geweest."

Het inwerktraject in coronatijden

Jouw inwerktraject is – als jij je daar natuurlijk ook prettig bij voelt – bij ons op locatie, onder begeleiding van een collega of jouw manager. Zo kun je in ieder geval de organisatie eens van binnen zien en ervaren toch nog een beetje te proeven van onze sfeer en de organisatie van binnen te zien en ervaren.

Onze mensen maken Bovemij

Ons kantoor zal leeg en stil zijn. We vinden het jammer dat we je niet kunnen laten kennismaken met de sfeer en het rumoer van alledag. We zouden je graag een rondleiding geven door ons mooie kantoor, onze geweldige ‘werkplaats’ (kantine) en je voorstellen aan alle collega’s waar je mee te maken krijgt in je nieuwe baan bij Bovemij. Helaas kan dat (nog) niet. Tot die tijd zul je het met onderstaand filmpje moeten doen... 

 

Voor Bovemij is verbinding een erg belangrijk thema. Verbinding met klanten en de uitdagingen waar zij voor staan, maar ook verbinding tussen collega’s.  Toen we hoorden dat we met zijn allen thuis moesten werken, moesten we dan ook wel even schakelen. In een opzienbarend tempo werd de digitale infrastructuur op een zeer pragmatische manier aangepast aan de thuiswerkbehoeften van elke collega. En we zochten naar manieren om toch met elkaar verbonden te kunnen blijven. Dat dat gelukt is, blijkt wel uit de prijs voor beste (thuis)werkgever van de regio Arnhem/Nijmegen die we in maart 2021 kregen uitgereikt. 

 

Onze CFRO Ageeth Bakker en communicatiemanager Joris van Meel
blikken in dit lange verhaal terug op 1 jaar thuiswerken bij Bovemij in coronatijden. 

 

 

Benieuwd hoe onze medewerkers het thuiswerken ervaren? Bekijk hieronder onze thuiswerkfilm!

 

 

 

 

 

 

 

Veilig aan het werk

Wij vinden het belangrijk dat jij veilig kunt werken. Om daar zeker van te zijn werken we vanaf half maart 2020 met zijn allen vanuit huis. Natuurlijk voorzien we jou in de middelen om soepel thuis te werken. Zo zorgen we ervoor dat je beschikt over een goede werkplek en een goede laptop. We spreken elkaar regelmatig tijdens digitale overleggen. De afstand weerhoudt ons er niet van om de verbinding met elkaar aan te gaan. Dat blijkt gelukkig ook wel uit de reacties van onze nieuwe medewerkers: 
 

"Ben in de corona tijd begonnen met werken bij Bovemij en het voelt echt als een warm bad, ondanks dat ik maar enkele keren op kantoor ben geweest."

Het inwerktraject in coronatijden
Jouw inwerktraject is – als jij je daar natuurlijk ook prettig bij voelt – bij ons op locatie, onder begeleiding van een collega of jouw manager. Zo kun je in ieder geval de organisatie eens van binnen zien en ervaren toch nog een beetje te proeven van onze sfeer en de organisatie van binnen te zien en ervaren. 
Onze mensen maken Bovemij

Ons kantoor zal leeg en stil zijn. We vinden het jammer dat we je niet kunnen laten kennismaken met de sfeer en het rumoer van alledag. We zouden je graag een rondleiding geven door ons mooie kantoor, onze geweldige ‘werkplaats’ (kantine) en je voorstellen aan alle collega’s waar je mee te maken krijgt in je nieuwe baan bij Bovemij. Helaas kan dat (nog) niet. Tot die tijd zul je het met onderstaand filmpje moeten doen... 

 

 

Heb je een vraag?

Neem dan contact met ons op!


Daniel Ravenswaay & Bibi Verberk
Corporate Recruiters

 

 

 

 

 

Bovemij

 

 

Samen vooruit!

 

 

 

 

 

E-mailadres
recruitment@bovemij.nl

 

 

Telefoonnummer

024 366 6763

 

 

 

 

Bezoekadres
Takenhofplein 2
6538 SZ Nijmegen

Postadres
Postbus 7110
6503 GP Nijmegen

 

 

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op!

 

Daniel Ravenswaay & Bibi Verberk
Corporate Recruiter

 

   Bovemij
Samen vooruit!

E-mailadres
recruitment@bovemij.nl

Telefoonnummer
024 366 6763

Postadres

Postbus 7110

6503 GP Nijmegen

Bezoekadres

Takenhofplein 2

6538 SZ Nijmegen

Home

Vacatures

Werken bij Bovemij

Over Bovemij

Contact

Mijn sollicitatiedossier
www.bovemij.nl