Claudia Berrevoets
aan het woord

Van de zorgbranche tot de energiesector tot dertien jaar in de verzekeringswereld; Claudia maakt Marketing mee op allerlei vlakken. Begin 2021 zag Claudia de vacature van Propositiemarketeer bij viaBOVAG.nl voorbijkomen. Ze solliciteerde, had een enorm leuk sollicitatiegesprek en houdt zich sindsdien bezig met nieuwe, toffe proposities voor viaBOVAG.nl. Daarover vertelt ze hieronder meer.
 

viaBOVAG.nl

‘Bovemij is het moederbedrijf van viaBOVAG.nl. viaBOVAG.nl is hét platform waarop we alles rondom betrouwbare mobiliteit aanbieden: je kunt er terecht als je een nieuw voertuig zoekt, maar bijvoorbeeld ook als je advies nodig hebt over mobiliteit of zelf een voertuig te koop wil aanbieden. In de nabije toekomst vind je daarop ook de financierings- en verzekeringsproducten, die van Bovemij zijn. Zo bundelen we dus onze krachten en die combinatie werkt heel goed.’

“Onze branche is letterlijk en figuurlijk continu in beweging”

Claudia Berrevoets
aan het woord

Van de zorgbranche tot de energiesector tot dertien jaar in de verzekeringswereld; Claudia maakt Marketing mee op allerlei vlakken. Begin 2021 zag Claudia de vacature van Propositiemarketeer bij viaBOVAG.nl voorbijkomen. Ze solliciteerde, had een enorm leuk sollicitatiegesprek en houdt zich sindsdien bezig met nieuwe, toffe proposities voor viaBOVAG.nl. Daarover vertelt ze hieronder meer.

viaBOVAG.nl

‘Bovemij is het moederbedrijf van viaBOVAG.nl. viaBOVAG.nl is hét platform waarop we alles rondom betrouwbare mobiliteit aanbieden: je kunt er terecht als je een nieuw voertuig zoekt, maar bijvoorbeeld ook als je advies nodig hebt over mobiliteit of zelf een voertuig te koop wil aanbieden. In de nabije toekomst vind je daarop ook de financierings- en verzekeringsproducten, die van Bovemij zijn. Zo bundelen we dus onze krachten en die combinatie werkt heel goed.’

Propositiemarketeer

‘Als Propositiemarketeer probeer ik in te spelen op de behoefte van de klant, in het geval van viaBOVAG.nl is dat de consument. Ik doe onderzoek, zowel kwalitatief als kwantitatief, om hun behoefte of probleem in kaart te brengen. Vervolgens bekijk ik hoe we daar in de perceptie van de consument op een unieke en onderscheidende manier ten opzichte van de concurrent een oplossing voor kunnen bieden. De concepten werk ik uit. De propositie waar we op uitkomen kan een dienst of een product zijn, of een samenspel daarvan. Vervolgens zorg ik er samen met mijn marketingcollega’s voor dat we de propositie op de juiste manier in de markt zetten. Een voorbeeld van een van onze proposities is de Keuzecoach: consumenten kunnen zich telefonisch laten adviseren door experts op het gebied van mobiliteit. Een propositie is nooit af. Ik blijf testen, onderzoeken en inspelen op actuele ontwikkelingen, waarop we de propositie verder kunnen aanscherpen of wat zelfs een geheel nieuw idee oplevert.’

Propositiemarketeer

‘Als Propositiemarketeer probeer ik in te spelen op de behoefte van de klant, in het geval van viaBOVAG.nl is dat de consument. Ik doe onderzoek, zowel kwalitatief als kwantitatief, om hun behoefte of probleem in kaart te brengen. Vervolgens bekijk ik hoe we daar in de perceptie van de consument op een unieke en onderscheidende manier ten opzichte van de concurrent een oplossing voor kunnen bieden. De concepten werk ik uit. De propositie waar we op uitkomen kan een dienst of een product zijn, of een samenspel daarvan. Vervolgens zorg ik er samen met mijn marketingcollega’s voor dat we de propositie op de juiste manier in de markt zetten. Een voorbeeld van een van onze proposities is de Keuzecoach: consumenten kunnen zich telefonisch laten adviseren door experts op het gebied van mobiliteit. Een propositie is nooit af. Ik blijf testen, onderzoeken en inspelen op actuele ontwikkelingen, waarop we de propositie verder kunnen aanscherpen of wat zelfs een geheel nieuw idee oplevert.’

Opleidingen

‘Ik vind mijn vak leuk en interessant en verdiep me nog steeds graag in thema’s die voorbijkomen. Onderzoek vormt een belangrijke basis van mijn werk. Ik heb daarom nog een specifieke bachelor- en strategisch design thinking diploma gehaald. Daarnaast heb ik veel online opleidingen gevolgd, bijvoorbeeld in Growth Hacking en Google SEO/SEA. Ik lees veel onderzoeksrapportages en woon webinars bij. Het leukste aan mijn werk vind ik het inspelen op klantbehoeften met unieke oplossingen met daarbij het maken van goede en gedegen marketingplannen. Alle kennis die ik opdoe draagt daar direct aan bij.’

Opleidingen

‘Ik vind mijn vak leuk en interessant en verdiep me nog steeds graag in thema’s die voorbijkomen. Onderzoek vormt een belangrijke basis van mijn werk. Ik heb daarom nog een specifieke bachelor- en strategisch design thinking diploma gehaald. Daarnaast heb ik veel online opleidingen gevolgd, bijvoorbeeld in Growth Hacking en Google SEO/SEA. Ik lees veel onderzoeksrapportages en woon webinars bij. Het leukste aan mijn werk vind ik het inspelen op klantbehoeften met unieke oplossingen met daarbij het maken van goede en gedegen marketingplannen. Alle kennis die ik opdoe draagt daar direct aan bij.’

Mobiliteitsbranche

‘Wat mij aantrekt aan onze branche is dat we letterlijk en figuurlijk continu in beweging zijn. Kijk bijvoorbeeld naar alle ontwikkelingen op het gebied van elektrische voertuigen. De veranderingen daarin gaan zo enorm snel. Dat maakt mijn werk super interessant. Ik probeer constant alert te zijn op ontwikkelingen in de markt en daarmee op de steeds wisselende behoefte van de klant. Door dieper onderzoek te doen, leer je een klant bovendien echt kennen en kun je nóg beter inspelen op hun behoefte. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen.’

Mobiliteitsbranche

‘Wat mij aantrekt aan onze branche is dat we letterlijk en figuurlijk continu in beweging zijn. Kijk bijvoorbeeld naar alle ontwikkelingen op het gebied van elektrische voertuigen. De veranderingen daarin gaan zo enorm snel. Dat maakt mijn werk super interessant. Ik probeer constant alert te zijn op ontwikkelingen in de markt en daarmee op de steeds wisselende behoefte van de klant. Door dieper onderzoek te doen, leer je een klant bovendien echt kennen en kun je nóg beter inspelen op hun behoefte. Daar gaat mijn hart sneller van kloppen.’

Enthousiasme

‘Ik kan me mijn sollicitatiegesprek nog goed herinneren. Dat was met de Adjunct-Directeur en Business Development Manager van viaBOVAG.nl. Het zijn échte ondernemers binnen de organisatie en ze spraken met enorm veel enthousiasme over het mobiliteitsplatform. Dat enthousiasme werkt aanstekelijk en is kenmerkend voor het hele team. We gaan samen voor het gewenste eindresultaat en vieren successen tussentijds. We genieten van de reis en van elke stap die we vooruitzetten. Het voelt goed om onderdeel uit te maken dit team.’

“Het voelt goed om onderdeel uit te maken van dit team”

Enthousiasme

‘Ik kan me mijn sollicitatiegesprek nog goed herinneren. Dat was met de Adjunct-Directeur en Business Development Manager van viaBOVAG.nl. Het zijn échte ondernemers binnen de organisatie en ze spraken met enorm veel enthousiasme over het mobiliteitsplatform. Dat enthousiasme werkt aanstekelijk en is kenmerkend voor het hele team. We gaan samen voor het gewenste eindresultaat en vieren successen tussentijds. We genieten van de reis en van elke stap die we vooruitzetten. Het voelt goed om onderdeel uit te maken dit team.’

“Het voelt goed om onderdeel uit te maken van dit team”

 

 

 

 

 

Bovemij

 

 

Samen vooruit!

 

 

 

 

 

E-mailadres

recruitment@bovemij.nl

 

 

Telefoonnummer

024 366 6763

 

 

 

 

Postadres
Postbus 7110
6503 GP Nijmegen

Bezoekadres
Takenhofplein 2
6538 SZ Nijmegen

Heb je een vraag?
Neem dan contact met ons op!

 

Bob van Delft, Bibi Verberk &
Daniel Ravenswaay
Corporate Recruiters

 

   Bovemij
Samen vooruit!

E-mailadres

recruitment@bovemij.nl

Telefoonnummer

024 366 6763

Postadres

Postbus 7110

6503 GP Nijmegen

Bezoekadres

Takenhofplein 2

6538 SZ Nijmegen

Home

Vacatures

Werken bij Bovemij

Over Bovemij

Contact

Mijn sollicitatiedossier
www.bovemij.nl