Basti Hansmann
aan het woord

Na zijn studie Commerciële Economie, wilde Basti Hansmann in 2018 bij Bovemij een jaar overbruggen en bedenken of hij verder zou gaan studeren of niet. Het beviel hem echter zo goed dat hij niet wegging. De eerste paar jaar werkte hij als Desk Accountmanager op de afdeling Commercie, waar hij sinds mei 2021 Coördinator Commerciële Binnendienst is. Wat dat precies inhoudt en waar hij energie van krijgt in zijn werk, lees je hieronder.

Coördinator Commerciële Binnendienst

‘Met de afdeling Commercie zorgen we voor het commerciële klantcontact. Dat doen we veelal in samenwerking met de buitendienst. In mijn huidige rol stel ik mijzelf iedere dag de vraag: hoe kunnen we beter presteren als afdeling? Ik focus me met name op de operatie. Ik bekijk wat we op een dag aan items afhandelen – dat wil zeggen telefoontjes, mailtjes of andere contactmomenten met de klant – en wat we binnenhalen aan omzet. Het doel is om onze afdeling zo efficiënt mogelijk te laten draaien. Daarbij hoort ook: welke vaardigheden hebben mensen nodig, hoe kan ik ze daarbij ondersteunen en hoe kunnen zij zich daarin ontwikkelen? Het streven naar efficiëntie mag overigens nooit ten koste gaan van onze dienstverlening. De klant blijft natuurlijk koning.’

“Werken bij Bovemij is uitdagend en er zijn doorgroeimogelijkheden, waardoor je jezelf kunt blijven ontwikkelen.”

Basti Hansmann
aan het woord

Na zijn studie Commerciële Economie, wilde Basti Hansmann in 2018 bij Bovemij een jaar overbruggen en bedenken of hij verder zou gaan studeren of niet. Het beviel hem echter zo goed dat hij niet wegging. De eerste paar jaar werkte hij als Desk Accountmanager op de afdeling Commercie, waar hij sinds mei 2021 Coördinator Commerciële Binnendienst is. Wat dat precies inhoudt en
waar hij energie van krijgt in zijn werk,
lees je hieronder.

Coördinator Commerciële Binnendienst

‘Met de afdeling Commercie zorgen we voor het commerciële klantcontact. Dat doen we veelal in samenwerking met de buitendienst. In mijn huidige rol stel ik mijzelf iedere dag de vraag: hoe kunnen we beter presteren als afdeling? Ik focus me met name op de operatie. Ik bekijk wat we op een dag aan items afhandelen – dat wil zeggen telefoontjes, mailtjes of andere contactmomenten met de klant – en wat we binnenhalen aan omzet. Het doel is om onze afdeling zo efficiënt mogelijk te laten draaien. Daarbij hoort ook: welke vaardigheden hebben mensen nodig, hoe kan ik ze daarbij ondersteunen en hoe kunnen zij zich daarin ontwikkelen? Het streven naar efficiëntie mag overigens nooit ten koste gaan van onze dienstverlening. De klant blijft natuurlijk koning.’

Nieuwe rol

‘Voorheen, als Desk Accountmanager, had ik zelf veel contact met onze ondernemers. Ik belde hen om verzekeringen af te sluiten en zij belden mij omdat ze interesse hadden om zaken te doen met Bovemij. Nu coördineer en faciliteer ik de collega’s die het contact met de klant onderhouden. Dat betekent voornamelijk dat ik veel meer tijd besteed aan mijn collega’s en aan hoe zij hun werk goed, fijn én efficiënt kunnen doen. Het stimuleren van hun ontwikkeling vind ik een gaaf onderdeel van mijn werk. Daarnaast vervul ik in mijn huidige functie meer de rol van organisator en initiator. Ik initieer projecten, denk mee vanuit mijn eigen visie en als ik zie dat iets anders of beter kan, ga ik daarmee aan de slag. De vrijheid die ik daarbij krijg, waardeer ik enorm.’

Nieuwe rol

‘Voorheen, als Desk Accountmanager, had ik zelf veel contact met onze ondernemers. Ik belde hen om verzekeringen af te sluiten en zij belden mij omdat ze interesse hadden om zaken te doen met Bovemij. Nu coördineer en faciliteer ik de collega’s die het contact met de klant onderhouden. Dat betekent voornamelijk dat ik veel meer tijd besteed aan mijn collega’s en aan hoe zij hun werk goed, fijn én efficiënt kunnen doen. Het stimuleren van hun ontwikkeling vind ik een gaaf onderdeel van mijn werk. Daarnaast vervul ik in mijn huidige functie meer de rol van organisator en initiator. Ik initieer projecten, denk mee vanuit mijn eigen visie en als ik zie dat iets anders of beter kan, ga ik daarmee aan de slag. De vrijheid die ik daarbij krijg, waardeer ik enorm.’

Constant in beweging

‘Bovemij is een warme organisatie waar mensen de tijd voor elkaar nemen en elkaar graag verder helpen. De werksfeer is prettig en de werkzaamheden zijn interessant. We vragen ons meer en meer af hoe we samen met de aan ons verbonden ondernemers vooruit kunnen. We zitten niet vast in het traditionele verzekeren en zijn constant in beweging. Zo ontwikkelen we nieuwe producten en diensten die kunnen bijdragen aan het succes van de ondernemer. Een mooi voorbeeld hiervan is ons mobiliteitsplatform viaBOVAG.nl waarop onze klanten voertuigen kunnen aanbieden aan de consument.’ 

Constant in beweging

‘Bovemij is een warme organisatie waar mensen de tijd voor elkaar nemen en elkaar graag verder helpen. De werksfeer is prettig en de werkzaamheden zijn interessant. We vragen ons meer en meer af hoe we samen met de aan ons verbonden ondernemers vooruit kunnen. We zitten niet vast in het traditionele verzekeren en zijn constant in beweging. Zo ontwikkelen we nieuwe producten en diensten die kunnen bijdragen aan het succes van de ondernemer. Een mooi voorbeeld hiervan is ons mobiliteitsplatform viaBOVAG.nl waarop onze klanten voertuigen kunnen aanbieden aan de consument.’ 

 

Ontwikkeling

‘Werken bij Bovemij is uitdagend en er zijn doorgroeimogelijkheden, waardoor je jezelf kunt blijven ontwikkelen. Op kennisgebied, maar ook op persoonlijk vlak. Ik denk dat ik daar wel een goed voorbeeld van ben. Toen ik hier binnen kwam als pas afgestudeerde, was ik echt nog zoekende naar wat ik wilde. Het contact met collega’s, maar zeker ook met klanten heeft me veel geleerd.’

"Bovemij is een warme organisatie waar mensen elkaar graag verder helpen"

Ontwikkeling

‘Werken bij Bovemij is uitdagend en er zijn doorgroeimogelijkheden, waardoor je jezelf kunt blijven ontwikkelen. Op kennisgebied, maar ook op persoonlijk vlak. Ik denk dat ik daar wel een goed voorbeeld van ben. Toen ik hier binnen kwam als pas afgestudeerde, was ik echt nog zoekende naar wat ik wilde. Het contact met collega’s, maar zeker ook met klanten heeft me veel geleerd.’

"Bovemij is een warme organisatie waar mensen elkaar graag verder helpen"

 

 

 

 

 

Bovemij

 

 

Samen vooruit!

 

 

 

 

 

E-mailadres

recruitment@bovemij.nl

 

 

Telefoonnummer

024 366 6763

 

 

 

 

Postadres
Postbus 7110
6503 GP Nijmegen

Bezoekadres
Takenhofplein 2
6538 SZ Nijmegen

Heb je een vraag?
Neem dan contact met ons op!

 

Bob van Delft, Bibi Verberk &
Daniel Ravenswaay
Corporate Recruiters

 

   Bovemij
Samen vooruit!

E-mailadres

recruitment@bovemij.nl

Telefoonnummer

024 366 6763

Postadres

Postbus 7110

6503 GP Nijmegen

Bezoekadres

Takenhofplein 2

6538 SZ Nijmegen

Home

Vacatures

Werken bij Bovemij

Over Bovemij

Contact

Mijn sollicitatiedossier
www.bovemij.nl